En skræddersyet løsning

Høreforeningen har 8000 medlemmer, 350 frivillige, medarbejdere og tilknyttede tolke. Med så mange komponenter er der brug for overskuelighed og automatisering. Benchmark IT kortlagde i 2017 Høreforeningens behov og opsatte et skræddersyet medlemsmodul i Jet Reports.

”Jet Reports holder styr på vores medlemmers betalingsstatus. Den største fordel er dog, at det sætter tolkenes løn i system. Vores medlemmers behov spænder over en bred palet, og vi afregner derfor vores tolke både i antal timer såvel som antal påbegyndte timer og forskellige satser efter service. Det er blevet langt hurtigere med det værktøj, vi fik bygget.”

– Dorte Hansen, medlemsansvarlig, Høreforeningen

Tilpasset medarbejdernes behov

Benchmark IT kører ud og giver et grundigt kursus i Jet Reports, der gør systemet nemt at navigere i. Som alle andre programmer skal man dog bruge det jævnligt for at huske funktionerne. Da virksomheder har forskellige ønsker og forskellige afdelinger tilbydes telefonisk support og hjælp med udarbejdelse af rapporter.

”Vores bogholder bruger regnskabspakken til at lave månedsrapporter med grafik til ledelsen og hovedbestyrelsen. Her på sekretariatet går der dog længere tid imellem, at vi skal bruge nogle mere specifikke datasæt, og derfor er det nemmere at ringe til Benchmark IT og få sammensat lige den rapport, vi har brug for, end at lave det selv – det var noget andet, hvis jeg skulle bruge det hver dag. Vi er glade for den løsning, for det er altid Lars, vi får fat i. Han er både god til at forklare og til at forstå, hvad der er brug for. Det er top service hver gang.”

– Dorte Hansen, medlemsansvarlig, Høreforeningen

Om Høreforeningen

Siden grundlæggelsen i 1912 er Høreforeningen vokset til en sammenslutning af hjælpe- og interesseorganisationer, der arbejder for at forbedre livsvilkårene for alle med lyd- og høreproblemer. Foreningen advokerer for bedre forhold for 800.000 danskere og hjælper det enkelte medlem med rådgivning.